Wednesday 12 October 2011

Enjoy the dinner !

First of all,
salam everyone :)


Im quite sure some of us ada yg x pernah attend makan malam istiadat right?
ok actually my fren yang ajak coz some of them x da partner. 2 me its ok as long tak lebih2 right.
Juz think that we want 2 get some new experience with them. 2 me its very awesome coz they have their own protocol and we have to follow the rule...
Hurm 1st masuk jak ada alunan muzik,they perkenalkan the VIP. Protocol yg sy maksudkan adalah waktu makan whereby we have 2 eat with politely n tak boleh makan mcm kat rumah ok. x boleh bising. Kalau muzik stop then we to stop eating ! haha u noe wat nak habis kan acara mkn pun nak dekat 2 jam.. so kesabaran amt lah penting. 
By the way 2 me its very good experience :)

p/s thanks 2 my besties Fana & Rin <3

No comments:

Post a Comment